1. Варшавская Е.Я. Избыточная квалификация российских работников: масштабы, детерминанты, последствия // Социологические исследования. 2021. № 11. С. 37–48. [Varshavskaya E.Y. (2021) Over-qualification of Russian workers: scale, determinants, consequences. Sotsiologicheskiye issledovaniya [Sociological Studies]. No. 11: 37–48. (In Russ.)]
2. Корочкина В.А. Экспертное сообщество в Израиле: организация, масштабы и результаты деятельности. М.: Ин-т Ближнего Востока, 2021. [Korochkina V.A. (2021) Expert community in Israel: organization, scope and performance. Moscow: In-t Blizhnego Vostoka. (In Russ.)]
3. Bleikh H. (2020) Overeducation among Academic Degree Holders in Israel; Achievements and Gaps: The Status of the Israeli Education System. Taub Center for Social Policy Studies in Israel.
4. Blass N. (2019) The Education System: An Overview. In: A.Weiss (ed.). State of the Nation Report. Society, Economy and Policy in Israel. Jerusalem: Taub Center for Social Policy Studies in Israel: 247–285.
5. Blass N. (2020) Opportunities and Risks to the Education System in the Time of the Coronavirus: An Overview. Jerusalem: Taub Center for Social Policy Studies in Israel.
6. 21ה למאה החינוך מערכת התאמת (2019) אדן זליבנסקי עומר ,אלי איזנברג (Айзенберг Э., Селиванский И.О. (2019) Адаптируя систему образования Израиля к вызовам 21 века). [Eisenberg E., Selivansky E.O. (2019) Adapting Israel’s Education System for the Challenges of the 21st Century]. The Israel Democracy Institute. (In Hebrew)
Комментарии
Сообщения не найдены